Vrácení zboží
Jak postupovat, když ti zakoupené zboží nevyhovuje a chceš ho vrátit
v zákonné 14denní lhůtě?
Jestliže vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze. O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat emailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Možnosti vrácení zboží:
Vrácení přes Zásilkovnu
Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík. Zboží zašlete zpět ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce a na faktuře označte zboží, které vracíte a připište číslo účtu, kam pošleme peníze zpět. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete kód „90636739“. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Registrovaní zákazníci nic neplatí, tato služba vrácení zboží je pro ně zdarma. Za pár dní vám od nás přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu a vracíme vám peníze zpět.
Vrácení poštou
Pokud vám nevyhovuje vrácení zboží zdarma přes Zásilkovnu, můžete nám samozřejmě poslat zboží i poštou. V tomto případě však nebude poštovné zpětně propláceno.
Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík. Zboží zašlete zpět ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce a na faktuře označte zboží, které vracíte a připište číslo účtu, kam pošleme peníze zpět. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Zboží odešli doporučeně na adresu:
“VRATKA”
gapstore.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(Zásilku neposílej na dobírku)